lund all week long

...för jag är på kurs på lunds universitet. den här gången är det en teoretisk kurs i microarrays. trevligt värre. hotell är inte fy skam. fast det hade ju vart najs om tobey hade sussat bredvid i sängen...

hur som. åkte hit i morse, tåget gick 7.30 o var framme kl 10. det var med andra ord I TID. kors i taket och är det sant?? o allt det där. bra SJ. fick mest introduktion idag, och lite letande av artiklar på eftermiddagen. sedan gick jag o checkade in på hotellet, tog en promenad, ringde Em o Ida, o handlade lite mat på Ica.

nu har jag ätit, klädd i mysbyxor o nu blir det TV resten av kvällen. och kanske lite nätshopping. eller, nätshoppingtittande snarare. fattig som en church rat.

imorrn ska jag hänga med dea i malmaaauuu.

hey sweys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0