svanskotan

...gör ont. ramlade på derby-träningen igår när vi körde blockers vs. jammers. kändes inte så mkt då, men nu kan jag knappt sätta mig ner o resa mig upp utan att göra det som en gumma! höften är visst lite blå också. och hakan ömmar på ett ställe, haha! hur gick det till liksom?

aja.
för övrigt blir det nog en bra vecka. sitter och jobbar med pedagogik-kursen nu, har gjort 2 uppgifter idag redan! bara 1 kvar imorrn, då ska jag auskultera som det så fint heter hos en kollega på högskolan för scen o musik. konstigt att vara med på en lektion i ett helt annat ämne. men det blir la spännandeee. sen blir det till att läsa in sig på massa microarray-material, har en bok o massa artiklar. måste förbereda mig för kursen nästa vecka i lund! det blir trevligt. ska åka o hälsa på andrea i malmö om kvällarna också. :)
helgen var bra. fredagen var toklugn, det var skönt. mat, godis o true blood. lördagen blev mest tvätt o storhandling. men på kvällen blev det henkan en sväng, trevligt! drack bara 1 öl o 1 drink där, det var lagom. igår (söndag) var det roller derby-träning som sagt. på masthuggshallen! jag hoppas vi kan vara där mer framöver, det var grymt golv, lugnt o skönt med bra läge. *cross fingers*
nu ska jag jobba färdigt, sen ska jag åka o träna på gymmet. löpning får det bli. med kvelertak i öronen. eller all time low. eller jimmy eat world. eller....ja, ni fattar.
om nu mitt huvud tillåter det iofs, igår efter träningen fick jag ett jobbigt migränanfall. inte alls trevligt. men en promenad får det bli iaf.
cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0