4 more days

4 dagar till har jag semester. känns helt ok. det är skönt att veta att man har 8 kvar också, om man vill ta lite senare i höst. eller 9 nu till och med, för jag har jobbat några timmar varje dag i 3 dagar nu! kändes lika bra, eftersom det spöregnar lite titt som tätt. idag har jag inte gjort så mkt. eller ja, inte så mkt värt att berätta om iaf. men jag berättar ändå. jag har städat massa, ätit varma mackor (för det fanns ingen lunch), pluggat WFTDA, jobbat 2 timmar inför Genecomötet samt nätshoppat. fick skattepengar idag. 8) men det mesta åkte in på sparkontot. nu ska jag snart möta tobey för att handla o sen blir det fiskgryta!

nätshoppingresultatet. ett nirvana-linne, en rödvit stickad tröja, en knallgrön kort kofta och en svart oversize-tröja. intressant, va? men rabatt hade jag minsann!


fiskgryta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0