åska?

det är sjukt varmt ute. men jag klagar inte, jag gillar när det är varmt. på riktigt! tom när det är åskvarmt. ikväll ska det blir lite sol igen, eller det står så i prognosen iaf, och det hoppas jag verkligen för jag vill ut till havet och bada med frida o några till! helgen har varit bra, trucken var skoj! det fanns pool. men jag vågade inte bada för det var fullt med nakna killar i den. igår var vi lite bakis o sega men gick till sjön o metade, det var mysigt. mitt andra bad för iår kan också kryssas för, även om det var i en sjö vilket inte riktigt räknas egentligen enligt mig. men idag ska jag banne mig bada i havet, hör ni det!

dessutom ska jag försöka klicka hem den här jeansvästen på tradera:
hej då, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0