??

jaha, nu då? det regnar ju. typiskt. jag och andrea skulle ju egentligen ta en västkust-runda med bil i helgen o bo en natt i grebbestad. men vi har avbokat rummet. inget kul om det regnar, blåser och är typ 18 grader. så nu försöker vi fundera ut vad vi kan göra istället. men det är ju väldigt mycket som hänger på att det är sol egentligen. men förslaget som ligger nu är nog att åka neråt mot varberg och halmstad. funderar på kanske en halvdag på spa? fästningen? kallbadhuset? second hand-affärer?

jag har för övrigt sjukt tråkigt idag. kan verkligen inte komma på något jag behöver/känner för att göra. har legat i soffan o läst en bok, det var iofs skönt. men nu då?? hade jag vetat att jag skulle ha så tråkigt idag hade jag nog hellre jobbat in en dag på semstern. kanske kommer göra det nästa vecka om tristesskänslan fortfarande hänger i.
hej då. *surar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0