to-do-list of a phd student

jobbar hemma idag efter mötet i tyringe igår. det känns ungefär lite såhär:

men ska maila lite viktiga mail som jag lovade igår och kanske beställa en bok samt lite annat. läsa lite med.

annars ser jag fram emot helgen! det blir en liten weekend till malmö söndag och måndag! efter massa krångel med hotellbokningsbolaget så känns det iaf lite bättre nu. hotell + tåg 2 nätter i ett superior room på elite plaza med frukostbuffé för 2600 totalt för två personas! :) sjukt bra! eftersom jag och tobbe bara var i GBG under hela tiden jag var ledig så känns det grymt att jag jobbade ihop lite tid och därför kan åka bort en sväng. ska bli skönt. lyx med hotell! (dock var jag ju klantig o glömde alldeles bort minimal skills-testet på söndag... :(( men tänker att jag ganska säkerligen inte hade klarat det ändå. t ex är jag kass på att åka på höger fot, plogstoppa och behöver öva på olika whips och att åka i pack och bli bumped. så jag får öva mer till nästa gång. hoppas att det blir en gång till innan årets slut.)
banden vi ska se på måndag. PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0