varberg all day long

i helgen var jag och andrea på roadtrip. vi åkte till varberg! egentligen skulle vi ju till smögen, men vädret svek oss lite... men det blev toppenbra ändå! först hade vi kollat upp lite second hand-affärer:
vi var i de flesta tror jag, iaf de bästa! i vintage forever-butiken hittade andrea fina handskar och örhängen. det bästa var att butiksinnehavaren hade numrerat alla saker och kunde på så vis berätta bakgrunden till alla kläder och föremål!

i en annan butik hittade jag karaffer. jag köpte den 4:e från höger. 60 pix, som hittat!

det fanns mysiga hus. vi åt pizza o fikade mest hela dagen.

jag ville ha allt i den här affären.

allt!

tog en sväng upp på fästningen.

...och åkte till apelviken och badade!

andrea fick fnatt.

och viftade konstigt med armarna.

2 glada tjejor, om än lite frusna i blåsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0