108-90

....blev scoret i GBGRD´s första scrimmage (träningsmatch) någonsin! vi vann mot luleås lag slaughers daughters, så himla spännande och roligt var det! och en hel del nervositet innan, haha... :) men när man har Swedehurt (MVP = Most Valuable Player i Team Sweden) som bench coach så kan det ju bara bli bra! sen är ju vi i GBGRD helt enkelt grymma. ;)

vi spenderade 8 timmar i inlineshallen igår, varav 3 var träning, och 1 scrimmage, och efter det direkt till sticky för efterfest. vi tog över hela undervåningen med ca 70 pers, haha. dock blev det inte jättesent eftersom vi faktiskt hade träning idag också, kl 11-15. kan säga att jag var sådääär pepp på att gå upp kl 09.00 och åka till en idag ännu iskallare inlineshall på hisingen. efter 3 av 4 timmar klantade jag mig och trampade lite fel = vrickad fot. men det är inte så farligt, känns nästan bra nu. det var nästan skönt för jag var verkligen helt slut i hela kroppen (och knoppen) samt helt genomfrusen, haha!


det färdigtryckta tävlingslinnet


rookiesarna hade de 4 första träningstimmarna på lördagen. har aldrig
sett så många rookiesar på banan samtidigt!


hemmalagets backdrop prydligt uppsatt med silvertejp :)


sitta på golvet och försöka hålla värmen


efterpartaj på sticky fingers!


fräulein f. reckless & final cuntdown!

nu har jag tagit ett varmt bad och ligger helt utslagen i soffan, kollar de sista minutrarna av musikhjälpen. 



...o nu ska jag äta chiiiiips!!



Kommentarer
Postat av: emelie

så himla bra namn, -273 KOMMA FEMTON!! haha

2011-12-20 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0