Det e girlpower, Gudrun!

Ny artikel om vårt lag på hemsidan hisingenftw.se, den kan läsas i sin helhet här.




nu är det dan före dan före dopparedan, och äntligen är jag nog helt frisk igen, förutom en extrem trötthet som hänger över en. men det släpper nog snart. idag fick jag fixat det jag skulle på stan iaf, även fast det krävde en kraftansträngning. att ta sig in i nordstans julklappshandel efter en magsjuka är inte att rekommendera. men nu bakas det lite bröd i lugn och ro, ska titta på sista avsnittet av american horror story och bara ligga i soffan resten av kvällen. imorgon ska det packas och slås in julklappar, gå över och träffa andrea en liten sväng och sen avslutas med lite bingolotto på kvällen. ;) tobbe dödar mig för att jag skriver det, när vi köpte lotterna utanför apoteket i nordstan höll han på att sjunka genom jorden för att jag tog tid på mig när jag valde lotterna och väste sedan "stoppa ner dem i väskan nu, fort!". men nu så, nu vet ni vad vi ska göra imorgon kväll, haha.

påstår han att han INTE spelade bingolotto dagen före julafton tänker jag behålla alla vinster. så det så!

god jul alla hur som helst! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0