ombytligt

jag är dödligt trött. gick upp lite efter 05 i morse för att åka till tjärnö eftersom det inte blev något tyskland för tillfället. ombytligt schema, ja. somnade dessutom runt 01 så har inte sovit så mkt med andra ord. när jag skulle gå till bussen vid 06 försökte jag väcka en tobey som varit på pentagram-konsert på trucken, stannat lite för länge, druckit några öl för mkt och antagligen kommit hem bara någon timme eller två innan jag skulle gå upp.

A: - är du vaken?
*T knuff-sparkar-knör-bort-mig*
A: - men du, vakna då, jag måste gå nu.
T: *gör tummen upp*
A: - haha, är du full eller?
T: *gör tummen upp*
A: - när kom du hem då?
T: - aufflöolöggh....
jag gick till bussen.

har iaf jobbat med AFLP:n idag, tur att det finns annat att göra nu när december-planerna gick i stöpet. nu verkar det dock som att det kanske blir tyskland i januari eller mars iaf. får hoppas på det.

dagens bästa:


HAHA!

nu: sussa.

Kommentarer
Postat av: Idun

haha sjukt bra tweet!

2011-12-07 @ 11:40:55
URL: http://www.idunsredapple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0