fatboy

alltså den här veckan. tar död på mig. varenda timme är fullspäckad känns det som!
i måndags var det writing an application-kursen på eftermiddagen, så förmiddagen gick åt att skriva klart min application. hann inte färdigt ändå riktigt. på tisdagen blev jag tvungen att ta mig till biblioteket för att försöka läsa ca 90 sidor i en bok som jag inte har någon lust att köpa, till en annan kurs. igår gick jag upp 4.30 (!!) för att åka på möte till lund. det var dock mycket trevligt även om det var tajt schema. mötet avslutades på restaurang mellan 19.30-22, det var gott!

i morse blev det att gå upp o ta tåget tillbaka till göteborg, äta sushilunch, sen till bibblan igen, bara för att upptäcka att boken var upptagen. in på saluhallen o köpte lite grejer, sen hem o städa. nu kl 18 är det dags att följa med o kolla på roller derbyn. imorgon måste jag skriva klart alla uppgifter till den ena kursen. *pust* eller iaf så gott jag hinner så jag slipper göra så mkt nästa vecka. det var längesen jag hade en så stressig vecka, jobbigt!
men i helgen ska jag inte göra några måsten har jag bestämt mig för. bara roliga sådana isåfall. som att t ex gå o kolla på det här bandet hoppas jag:
fatboy. <3
o dessutom göra det tillsammans med massa fint folk, däribland tobey,, ida, patrik, o frida o massa andra förhoppningsvis.
på lördag ska jag träffa sara o gymma o på kvällen blir det nog nåt annat trevligt. :)
på söndag blir det roller derby-träning!
så helgen blir nog iaf rolig, även om det är mycket uppbokat. jag får helt enkelt ta det lugnt på tjärnö nästa vecka, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0