röcknröll

liten resumé av ngr helger... var ju på baboon show på sticky, vilket var helt grymt! jag gillar verkligen det bandet. sångerskan är helt galen. vi hade förfest hos oss, mycket bra kväll.
förra helgen var vi en sväng till truckstop, vid 21-tiden messade frida och undrade vad jag skulle hitta på, så då sa jag att hon kunde följa med. hon tog med sig cami också, roligt! fnissiga flickor på bussen. för övrigt också en mycket bra kväll!
i onsdags var jag på sticky och kollade in mitt gamla band. först spelade vi typ punkrock, men numera har de bytt namn och spelar mer metalinfluerad rock. noise of error heter de iaf, mycket duktiga med ny sångerska!
var längesen jag gjorde nåt sånt här en vardagkväll med, skönt att komma ut lite. :)
i helgen får vi se vad det blir! jag ääääälskar verkligen att jag inte jobbar helger längre.... så otroligt skönt att bara vara ledig och kunna vara med på det man har lust med som dyker upp. ikväll ska jag nog en sväng till frida och dricka lite vin och hjälpa henne packa ner sitt kök. sen kanske vi går ut en sväng. imorrn ska vi hjälpa åhgren att flytta in i lägenheten vid östra och så kommer tobbes bror och hjälper till och ska bo hos oss. så det blir nog lite fest imorrn med skulle jag tro, haha! we´ll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0