apshowen

nästa fredag blir det the baboon show på sticky. så hiiimla bra! jag som undrat när man skulle få se dem igen. o dessutom är det ju gratis om man går dit innan 22. ka-tjing! det är nästan pga detta bandet som jag skaffade mig en ajjfån. det är sant. eftersom då kan man ha spotify med sig var man än går och lyssna på dem när man vill. tänkte jag. fast jag har inte skaffat spotify än till moben av nån konstig anledning, haha! tror att det hade att göra med att vi var på semester i 3 veckor utomlands nyss. men snart, snart! det är ju så sjukt värt jämfört med att köpa skivor eller ladda ner. o om man gillar melodiös kaxig punk, lyssna på dessa! cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0