små saker man blir glad av

just nu gör faktiskt shopping mig glad. jag tror att jag har börjat se ett mönster, att under hela vintern ligger jag väldigt lågt på shoppingen, men precis då våren på nåt sätt gör sig påmind så är det kul att titta på kläder igen. :) dessa t-shirtar fanns på rean på levis-affären. de köptes mest för bekvämlighetens skull dock, kanske inga underverk direkt... :p men sköna!
den här superba 50-tals-koftan (eller kanske snarare 80-tal?) får jag ge tobey cred för för det var han som hittade den. :) han hittade även en vit baseball-top med blå ärmar, satt som ett smäck!
men detta var nog bästa fyndet! förhoppningsvis blir den buren ofta i sommar. måste bara lagas och tvättas lite. ge mig sommar säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0