5 saker ni inte visste...

...om MOI.

1. jag äter aldrig upp maten helt på min tallrik. alltså, jag lämnar alltid typ...1-2 tuggor. varför vet jag inte. det är som att jag inbillar mig att de där sista bitarna inte smakar riktigt lika bra som resten.

2. jag är alltid väldigt noga med att bara ta precis så mkt toalettpapper som jag beräknar att jag behöver. antagligen för "miljötänkskadad" av mitt yrke. (dock motsäger ju punkt 1 punkt 2 ur miljötänkssynpunkt.)

3. jag klarar inte av att äta potatis som inte är riktigt genomkokt. sådär så det är lite hårt o "knastrigt" i mitten. jag får kräkreflexer och kan inte göra nåt åt det. jag KAN verkligen inte äta det, utan spottar ut i panik. allt annat liknande går dock bra konstigt nog, som t ex halvkokta morötter.

4. ibland kan det ta mig nästan 2 år att läsa ut en bok. om den inte är så bra. dock måste jag alltid läsa ut dem, att lämna en bok halvläst fungerar liksom inte för mig.

5. jag har "gälar", s k preaurical sinuses. jag kan t o m stoppa in örhängen i dem. det ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0