blööö

jag är uttråkad. faktiskt. det är tråkigt att vara ledig när ingen annan är det! men men, har försökt sysselsätta mig iaf med solning, läsning och promenader. o nu är det snart derby-träning. så det är ok! har börjat planera ihop lite småsaker iaf så det känns lite mer semester. :) i helgen kommer tobbes familj o sånt är ju alltid trevligt. hoppas på sol! kanske liseberg, och kanske trucken på lördag kväll? måndag eller tisdag hoppas jag verkligen att det blir hav, bad o grill med frida o jocke! eftersom det står att det ska vara fint väder så blir jag förbaaannnnad om det blir nåt annat väder. jaja. sen har jag och andrea bestämt att det blir en liten biltripp till smögen/kungshamn nästa helg. mys! åka bil, lyssna på musik, stanna på loppisar, äta god mat och förhoppningsvis bada o dricka drinkar. :) yay!

drink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0