peace & love dag 1

första dagen bestod av bilresa mellan 9-15. gick riktigt smidigt, vi hade räknat med att vara framme senare än vad vi gjorde! väl i borlänge vek gänget av med sin packning medan jag gick för att leta upp catarina som jag o tobey skulle hyra ett rum av. lyllo oss! hennes lägenhet låg där pricken är och festivalingången bara strax efter järnvägen där det står "röda vägen". 5 min prommis, grymt!
det första jag gjorde efter att ha hittat dit och bytt om var att gå o lösa in min biljett mot ett festivalarmband, köpa en  nachotallrik och parkera mig framför första konserten, jimmyeatworld! hade det gött i solen kan jag säga o de spelade massor av sjukt bra låtar. de är ju bara så bra!
senare letade jag upp gängets camp. vissa orkade hålla igång... ändå till kl 20.50.
vi som var lite piggare avslutade kvällen med lite wilmer x, kings of leon och john lindberg trio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0