whoopsi doo

hej kära bloggbok. idag är jag kluven. är så grymt avundsjuk på gänget på grötö. kubb o crocket o dunkgömme o grill o bad o gud vet allt vad de pysslat med. vill också vara meeeed! jaja, inte klaga, snart ska jag också få vara ledig. idag har jag jobbat i labbet och visat assistenten lite grejer. han (tysken tobias) ska jobba på tjärnö i 4 veckor, gött med lite hjälp på traven. sen gick jag en låååång promenad med ramones i öronen, och nu är jag hungrig. vad blir det månntro? kanske lax. kanske ädelostsås. o pasta. gott. för övrigt ska jag tatuera mig till helgen. det gör mig lite gladare i själen (om än fattigare i plånboken). men what the heck, det  blir gött! 2 år sen sist nästan för tusan. 

för övrigt (igen) är jag sugen på att förnya garderoben en smula. börjar slita ut saker eftersom jag nästan aldrig har tid att gå på stan numera. men då finns ju internet! så igår surfade jag runt lite (på t ex den här sidan) och hittade ungefär en miljon fina saker:


kanske blir det till att dra upp visakortet ikväll, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0