festival utan tält?

ja, det verkar så! och nu menar jag inte att jag o tobey ska drälla på en luftmadrass under bar himmel... utan jag har hittat en snäll dam som hyr ut rum i borlänge! fatta vad underbart! hon vill ha 250 kr natten/pers, ok, det blir 1000 kr för mig som ska bo i 4 nätter. men tänk på alla fördelar. tyst, lugnt, en riktig säng, väggar och tak, inte bli väckt av störiga tältgrannar, få sova ut på morgonen utan att det är 35 grader i tältet, kunna duscha, gå på toaletten, använda hårtork, ladda sin mobil, ha lite grejer i ett kylskåp. dessutom bor hon tydligen max 10 min från festivalområdet vilket är närmare än vad campingen är. åååh, jag hoppas att inget strular nu utan att det blir bra. det som ÄR bra är ju att vi ändå fortfarande har våra campingpass, vilket innebär att vi kan vara där inne ändå och hänga med alla man känner. tills man känner att man vill dra därifrån till lugn o ro i ett sovrum. GULD!

campingen på peace & love. valfritt att vistas där för oss iår.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det kallas: hrhrrm, vuxendomen!

2011-07-06 @ 21:57:57
Postat av: angie

haha, jag vet! det är gött ju! jag menar, varför göra det svårare för sig än man behöver? dessutom har man ju lite mer pengar nu än när man var yngre så valet blir inte så svårt. :)

2011-07-06 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0