määtt.

jag är mätt. sjukt mätt. ätit pannkakor, det var gött. är på tjärnö för fjärde veckan i rad. men nu blir det bara till på torsdag, sen ska jag jobba i GBG en vecka, woho! ska bli gött. ska passa mig för att boka upp alla dagar bara, det blir lätt att man spikar massa fika o öl o gå på stan o grejer eftersom man inte varit hemma så mycket på vardagarna. o då blir det plötsligt inte en så lugn o skön vecka hemma längre. så ska försöka hålla mig obokaaaad.
för övrigt en mycket bra helg. fredag + söndag var helt lugna, bara hemma och gjorde inget, nog 2 slappaste dagarna på typ en månad nu. sincerely sweet. lördagen blev det konsert på scandinavium med mor o far! :) (fatboy + jerry williams, hihiii.) efteråt åt vi tapas, o sedan begav sig jag o tobey vidare till trucken en sväng vid 23-tiden. tajmade båten bra vid rosenlund, inte ofta. blev inte så himla länge dock, utan var mest bara trevligt att höra lite musik o se lite folk. jag gillar trucken! ogillar iofs att de smyghöjer priserna hela tiden. :(( är typ helt säker på att det kostade typ 30 o gå in från början o 20 för en öl. nu är det plötsligt oftast 80 in (+ 10 garderob!) o 30-35 för en öl. va fään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0