blixtar o dunder

det är varning för åska idag! det tycker jag är mysigt. skönt att det är varmt med, var ett tag sedan. idag jobbar jag på botan och kommer längre och längre på min doktorandplan! är nästan färdig, skönt. :) för att jag är så duktig ska jag följa med några andra doktorander på lunchen bort till linné och äta thai i solen, gott!

o denna vecka blir kort! massa röda dagar, så skönt att få sova. o göra annat med såklart. det händer speciellt en rolig grej, men den tänker jag inte berätta om här. inte än iaf! men efteråt så. :) kan nog bli lite hektiskt med allt, ska också försöka hinna med en plåtning med helena och ElBastardo i picknickstuk (yay!) samt derby-träning och ett liten "uppgift" vi fått på HBTQ-festivalen. på söndag är det nämligen den stora finalfesten och de ville ha derbytjejer där som kan åka runt och visa lite, bidra till stämningen, hälsa välkomna osv. kul! dock måste vi nog ha lagfärger på oss... jag som ville vara sailor-derby-tjej! men det gör inte så mkt, kul ändå. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0