monday

...måndag igen. helgerna bara flyger förbi. fast denna gick nog lite långsammare än de senaste, tack o lov! fredagen var lugn, gött. lördagen blev det truckstop, riktigt najs kväll! igår var också bara lugn, mysigt att vara inne när regnet öste ner. väntade på åska men det kom ingen. :( men det blev hämtpizza o film iaf, yay! :)

idag jobbar jag hemma lite grann, skulle läsa pedagogikarbetet som jag ska opponera på men självklart har inte den personen laddat upp det än... morr. det får bli lite artiklar istället så länge. snart ska jag dock iväg till kungälv en stund. till banken! jag o tobey ska skriva på o KÖPA vår lägenhet. vuxenpoäng så det smäller om det. sen blir det gymmet, sen hem o jobba igen.
bilder från helgen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0