ge mig julbord!

jag är hungrig och obotlig sugen på julmat. ska nog fixa så det får bli middagsmaten i helgen. jag åker ju till tyskland o jobbar nästan halva december så får passa på innan jag åker. :)


maten, maten, ge mig, ge mig!

för övrigt lyckades min snälla mamma fixa 4 biljetter till bruce springsteen i sommar, 28:e juli på ullevi! så himla kul! jag trodde faktiskt inte han skulle komma till ullevi igen, känns som han varit där många ggr det senaste. det kommer bli grymt!


*booorn in the USA-AA!* kanske han sjunger här

nu är jag hemma själv, tobey är på företagsfest hos kusinen i kristinehamn. vi har setts 1 dag av de senaste 11. o på måndag åker jag iväg 11 dagar igen. :/ men i helgen ses vi iaf! dessutom ska jag försöka hinna med att åka lite rullskridskor, titta lite på det första roller derby-VM:et som streamas live från toronto (goooo sweden!), fika lite, samt att jag och ida nog ska hitta på en lite rolig photo session på egg & milk tillsammans med peter. :) puh... blir nog en lite stressig helg. men trevlig ändå förhoppningsvis.

nu ska jag döva julmatssuget med julmust och chips.

tudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0