kursbok och byxor

denna veckan har jag fått fixat massa småsaker på jobbet, gött. har läst allt jag behöver inför kursen nästa vecka, bokat biljetter till kiel, skickat in visum till afrikakursen, läst i kursboken till den kursen osv osv... nu är det fredag och man får sluta lite tidigare eftersom det är röd dag imorgon. :) så idag blir en riktig mysdag! ska fika med K o Idun, senare restaurang och bio (tintin), yay! först måste jag dock förbi postombudet och hämta ut en kursbok jag köpt, sen vidare till polisen för att lämna in en grej (haft inbrott i vårt förråd, men inget som blev stulet dock!) och sedan fixa sista vaccinet inför afrikaresan. men jag tror det blir en bra dag iaf. :)

spruta-tajm. :(


kursboken inför kursen i januari i mozambique. känns som heeeelt ok läsning. :)






fina djur som man kan hoppas på att få se...


har för övrigt också återupptäckt mina gamla militärbyxor, köpta 2005. användes flitigt mellan 2005-2008, för att sedan glömmas bort. men ack, så sköna de är, insåg jag häromdagen! så de har fått användningsområde igen minsann, iaf på jobbet.

nu blir det in mot stan o fixa, sen mat o bio! tjing!


Kommentarer
Postat av: Idun

åhhh fina fiskar du måste ju ha en undervattenskamera!

2011-11-04 @ 16:07:03
URL: http://www.idunsredapple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0