common sleep disorders in academia

såhär känner jag mig lite idag (se nedan). speciellt nånstans mellan ruta 1 och 2. ;)


men nu är det fredag! den här veckan har varit helt insanely späckad, från fredag förra veckan till igår, varje dag och kväll. har kommit hem ca 21 typ alla kvällar. jag är inte riktigt gjord för det... längtar nästan till tjärnö nästa vecka, där man blir i stort sett tvingad till lugn och ro eftersom det inte finns så mkt att göra där. ;) dessutom är det dags för cemeb-möte igen i 3 dagar, det brukar vara intressant och trevligt! men ikväll blir det iaf inte mycket. jag och tobbe ska gå ner en liten sväng till ida och patrik bara för att förbereda, sy, klippa, klistra inför halloween. man måste vara ute i god tid! speciellt om man är som vi alltid är med sådant här, extremt överambitiösa. ;)

har dock kommit fram till att vid nästa maskerad vill jag vara flamingo. titta så fin idé:

sååå fint!

för övrigt är det grymt kul att team sweden roller derby blev en av vinnarna i oktober-omgången av team sportias årliga "sportkronan" där man får rösta på bidrag inlagda av klubbar som söker medel! så nu får de lite hjälp på traven med resekostnaderna inför världens första roller derby-VM i toronto senare i år. grymt kul med lite erkännande! :D


nu: äta lunch! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0