passed!!!

jag klarade minimum skills, tjohoo! nu är vi alltså t o m 1 spelare mer än vad man måste vara för att få starta ett riktigt tävlingslag. :) spännande! dock måste man klara en liten grej till innan man är helt godkänd och det är ett teoretiskt regeltest. vet inte om jag klarar det på första försöket men vi får väl se. har inte jättemkt tid över att plugga på det också... alla dessa regler och test ordnas av WFTDA:

den internationella organisationen för flat track roller derby

för övrigt ser jag jättemkt fram emot helgen och halloweenfesten! här får ni en liten ledtråd vad det är vi ska vara:



;)
god natt!

Kommentarer
Postat av: emelie

Härligt, grattis! Igår sydde jag nästan klart den, ÄNTLIGEN är spröten på plats...

2011-10-26 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0