POW!

nu ska jag snart ta mig till garaget vid masthuggstorget o skatea lite o öva minimal skills med några av derbytjejerna. fast jag vet inte hur mkt "POW!" det blir för jag är så trött att jag nästan ramlar av stolen här på jobbet... men men, 1 timme eller så hoppas jag att jag pallar. mitt knä är ju inte helt med än heller efter det fina fallet i lördags, det vill inte riktigt läka. efteråt vill jag bara hem o laga god mat och lägga mig raklång under våra nya täcken och titta på sons of anarchy. den här veckan har fullkomligt sugit musten ur mig, trots att det bara är onsdag än så länge. jobb, restaurangbesök, jobb, städ, tvätt, gym, fika, storhandling, och så jobb igen. och som sagt, bara onsdag so far. jeeez...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0