stressig helg

puh. nu ska jag äntligen ligga på soffan resten av kvällen. i fredags kom jag hem sent från tjärnö och åkte direkt och handlade mat samt hämtade ut mitt paket med kläder från england. stor överraskning att alla plaggen satt som en absolut smäck, roligt! :D

i lördags var jag och hämtade ut mitt pass med mamma och fortsatte vidare till den fantastiska metropolen ullared och gekås. vi brukar åka på fredag eftermiddagar i vanliga fall men eftersom jag hade kurs även på fredag uppe på tjärnö fick det bli en lördagstur. det gör helst inte om kan jag säga, herregud! vad mycket folk. men en del saker fick jag tag på iaf även om det inte blev så mkt strötittande på annat än det som stod på listan. på kvällen gick jag ner till ida och fick gjort färdigt min halloween-kostym, yay! kommer bli sjukt bra. sen var det bara att gå o lägga sig och så upp idag och göra minumum skills-testet på roller derbyn. spännande! det är alltså testet man måste få godkänt på för att få vara med i ett lag och tävla. jag var helt sjukt trött men jag tror det gick ganska bra. dock svårt att avgöra själv, får hålla utkik på FB om man kanske får resultaten senare ikväll. håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0