freddies of pinewood

jag har ett enormt shoppingssug efter finaste 50-talskläderna. här är ett urval som jag hade kunnat tänka mig att inhandla snarast.

byxor


supersöt topp


jacka


pennkjol


fiiin klänning


hårnät/snood

ja, jag ska nog fan göra slag i saken snarast. när lönen kommer, då jäklar. för övrigt har jag haft en bra vecka, trots regn och rusk, och trots bältros. har varit på tjärnö och labbat och det har gått bra, känns gött att det gårframåt så smått. igår åkte jag bil hem med obi direkt till träningen där jag agerade rookie-tränare, skoj! jag hjälpte dem att öva flera sorters fall, T-stopp och plogstopp, cross overs, slalomsvängar, positional blocking, lite hits (stillastående) osv. jätteduktiga var de! mot slutet blev det katt o råtta-lek i sann gympa-anda, dock tittade jag på eftersom jag fortfarande är lite öm över höften. men de såg ut att ha grymt skoj iaf!

katt och råtta i derby-hallen!

herrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0