1 vecka kvar!

har en veckas semester kvar, så gött. vädret verkar till och med bli hyfsat. på sistone har vi bara varit i götet! det har varit mkt bebis, har träffat både olivia, agust och vanja de senaste dagarna. :) allihopa är sååå fina! i onsdags var det Liseberg och alice cooper, i torsdags var det en dags way out west, det var grymt! och lagom, tror fatkiskt inte jag hade pallat att vara 3 dagar på WOW i år. kände att det räckte med en dag. vi såg mark lanagan band en liten stund, sedan halva florence and the machine samt hela refused. det var aaawesoome! dessutom lyckades vi se refused en gång till eftersom jag och T tog oss till jazzhuset för att kolla adolescents och när vi väl kom in visade det sig att refused gjorde en hemlig extra-spelning, sjukt bra! 
 
i helgen blev det också kräftmiddag samt ett besök på universum med dinosaurieutställningen. jag tycker nog inte den var så jättemkt att ha, men vi hade hemskt trevligt iaf!
 
desperados-spelet och alice!
 
refused på WOW
 
kräftmiddag med tjejerna där jag använde min fina 60-talsklänning jag hittade i karlstad! hamnade även på lite efterfest hos andreas (obs! ugglan är inte andreas!) där jag fick en gammal turtles-tidning, ett av mina favoritnummer från när jag var liten!
 
avslutade på universuem med dinosaurier och stoooora spindlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0