äntligen x 2

idag har jag gjort sjukt mkt ärenden. 2 utav mkt viktig karaktär som jag skjutit på i X antal år.
 
nr 1:  jag har lämnat in min symaskin för reparation! skulle gå på ca 500 kr men det får det vara värt. bättre än att köpa en ny, och jag vet att den är bra egentligen (husqvarna). göööttt!
 
nr 2: JAG HAR BOKAT INTENSIVKURS OCH SKA TA KÖRKORT! tillsammans med tobbe och hans bror, 2 veckor i sunne i slutet av maj nästa år. sjukt gött. på torsdag har vi redan bokat tid för synundersökning (vilket också är spännande för jag har inte gjort en sån på typ 10 år och har ingen aning om hur min syn är) och ska väl därefter skaffa körkortsintyg. sen är det bara att börja kööööraaa.
 
utöver dessa två fantastiska grejer så har jag köpt och gjort andra trökiga men nödvändiga saker. köpt hårfärg och lite sminkgrejer, sista hunger games-boken, nya kökshanddukar, och varit på buzzstop 28 och bokat tid (fick redan i september!!). sist men inte minst har vi storhandlat. PUH. med andra ord är jag helt slut för idag.

nu blir det en ny säsong av falling skies i sängen. nöjd och glad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0