last days....

är inne på mina sista semesterdagar. buuu! hade väldigt gärna haft ngr veckor till. tiden går så himla fort. jag har dessutom inte riktigt samlat ihop motivationen än... men men, det kanske kommer. nästa vecka är ändå lite mjukstart med två dagars jobb hemma, och sedan ett 3-dagars möte i lund. så det känns lite som att det är 1,5 vecka kvar innan det börjar igen "på riktigt".

sista veckan nu har mest varit slapp och lite spontan. skönt. igår var jag vid havet hela dagen tillsammans med vicky, det var super!! första (och antagligen enda) riktiga vara-vid-havet-i-GBG-dagen på hela sommarn. men skönt att det blev iaf 1 dag, haha... imorrn ska jag träffa plåta lite ihop med peter i hamnen, och på kvällen träffa dea. på lördag blir det 10-årsjubileum i skärhamn med gymnasieklassen, pepp! det får avsluta semestern helt enkelt. :)
 
...och idag börjar roller derby-träningen igen! weehoo! första gången med rullor på fötterna på typ 5 (!) veckor! fingers crossed...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0