syyyyk

jag är sjuk. sjuklig. förkyld. huvet är fullt med snorig bomull. första arbetsdagen också, typisch. fast jag är duktig och jobbar lite ändå, man måste ju börja planera och komma ikapp efter en semester. svara på mail, skriva in saker i kalendern, boka rum på tjärnö osv. lite näspray och ipren senare så funkar det hyfsat. 
 
återträffen i lördags var grym! det var som att det var en evighet sedan alla sågs men samtidigt som att det var förra veckan man satt i kemisalen och lyssnade på karin och hennes salta fiskar och sockerbitar. har fått en bunt med foton av ulken, lägger nog upp ett gäng senare. hoppas verkligen inte det dröjer lika länge till nästa gång! vi lekte lekar, badade i havet, var på finrestaurang, sjöng och festade till det så att säga. jag var sist i säng... 04.37... och sen hade jag så mkt energi samt en antågande förkylning som skavde i halsen så jag somnade inte alls i slutändan. haha! snacka om att vara trött när jag kom hem igår. tokdäckade 2 tim i sängen.
 
igår kväll såg jag o T denna film för övrigt. det var ju inte riktigt vad jag..väntade mig. haha! kan inte bestämma mig om den var bra eller dålig. det hände mkt i den iaf vill jag lova, speciellt i slutet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0