fest på byn och bon fires

igår var det fest på ön! ojojoj. det blev jeepåkning på flaket till byn där vi åt fantastisk grillad fisk, och drack väldigt goda capirinhas (och starka)! jag var också djembespelarn nr 1 jämfört med de afrikanska killarna som var där med sin trumma. de var inte så bra, haha... festen fortsatte på flaken hem, och vi gick ner till stranden hela högen. gjorde upp en bonfire, drack rom och cola, lyssnade på jimi hendrix och tittade på stjärnhimlen som var magisk. milky way sträckte sig över oss och månen gick orange ner i vattnet. sjukt najs! jag kom i säng kl 2, men de sista hade inte gett sig förrän kl 5 i morse, haha.... det var inte så piggt i morse kan jag lova. de hade dansat kring elden och badat i massa mareld som dök upp där på morgonkvisten. lite kluven till att jag gick och lade mig men det kanske var klokt trots allt, hehe. 

imorgon ska vi gå upp kl 4.30 (!!) för att titta på fåglar. snark. haha! konstigt nog är jag inte speciellt intresserad av fåglar. men vem vet, man kanske får se livs levande fria flamingos i soluppgången, då kan det ju vara värt det. ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

det låter helt sjukt trevligt, som en film.

2012-02-03 @ 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0