skallad av en spindel

igår var vi i byn igen och åt middag på restaurang. på vägen dit gick vi längs stranden, vilket tog 1 timme, och några av oss kände inte för att gå den biten hem också, så vi fixade en bil som kunde köra oss hem i mörkret. vi satt på flaket i vanlig ordning, dock inget tak denna gången, och plötsligt blev jag träffad av något i huvet, ungefär som att ngn kastat ett nypon i skallen på mig. den studsade vidare på en av de andra och vi skrattade lite och sa att det måste varit ngn insekt. efter några sekunder inser jag att halva håret på mig är dränkt i klippigt spindelnät... sjuuukt äckligt! det var som klister! sååå.... uppenbarligen fick jag en spindel i huvet. uääh.

jaja, här kommer en bildkavalkad!

bilskjutsen när vi anlände. för övrigt samma bil som spindelincidenten...

fältstationen


vägen ner till havet


strand så långt ögat når. och inga turister! ja, förutom vi då får man väl säga.


lite kvällsdiskussioner med öl och vin. man tackar.


bon fires och mera öl!

Kommentarer
Postat av: emelie

gaaahhh

2012-02-05 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0