noll koll

ååh, imorrn är jag på väg hem vid denna tiden. bäst av allt är att det blev lite ändrade planer nästa vecka o att jag kommer jobba i göteborg fram tills afrikaresan och inte uppe på tjärnö. så himla skönt att slippa packa väskan igen på måndag för att ge sig iväg igen, utan nu kan jag få ta det lugnt hemma i nästan 11 dagar innan det bär av till afrika. andra fördelar; jag hinner träffa de kompisar jag vill innan jag ska åka, jag hinner vara mer med tobbe, träffa mamma o pappa, fixa allt med packningen i lugn och ro och hinna läsa in mig på projektet ordentligt. dessutom, jag kan använda mitt gymkort lite till innan det går ut + att jag kan vara med och träna på roller derby ngr ggr extra än vad jag tänkte. :))

nu ska jag bege mig till mataffären över gatan och inhandla billig tysk sprit! man måste ju ta tillvara på tillfället. (dock inte till förtäring denna kväll.)

saknar rullskridskorna! extra kul nu med när vi äntligen har fått tillbaka
träningstider i andra hallar än iskalla inlineshallen på hisingen. nu får vi
t ex vara i masthuggshallen! mkt trevlig hall, mitt i stan och med VÄRME!


en annan random grej. jag är ju inte så himla inne på det här med kändisar o så. kan ni se skillnad på dessa?
--->








jag har iaf inte fattat förrän alldeles nyss att det faktiskt är två olika personer. noll koll.



Kommentarer
Postat av: emelie

va är det? den ena är väl iaf zoe dechanel (jag kan en kändis!!) men vem är den andra isf?? Eller är det inte hon ens?

2012-01-13 @ 09:52:49
Postat av: Angelica

ja, det är tva olika! det ena är zooey dechanel (rätt!), och det andra är katy perry! sangerskan du vet, "i kissed a girl and i liked it..." sjukt lika! tydligen blir de förväxlade hela tiden, maste ju vara lite segt att bli känd samtidigt som ngn annan som ser likadan ut, haha!

2012-01-13 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0