WCR + Bruce = bra semesterstart

äntligen har jag semester! har haft 4 dagar än så länge, och det är hela 3 veckor kvar, så himla gött... det började dessutom kalasbra med strålande väder och festival o grejer. på torsdagen var det WCR på röda sten och på lördagen Bruce på ullevi. :) på WCR var Against me! och Rancid bäst, förutom överraskningen Honningbarna som också var sjuuukt bra! hoppas de kommer hit snart igen! bildbomb:

(OBS! har lånat bilder från lite olika pers, om ni ser detta och inte tycker det är ok, säg till!! kommer nämligen inte ihåg från vem jag lånat vilken bild...)
 
lyckades ju även spotta Bruce precis vid kanten av scenen när Against Me! spelade! det är Bruces trummis son som spelar trummor i det bandet så jag hade mina aningar. och där stod han, bara 10 m ifrån oss med flera andra i E Street band! :)) fick dock inget bra kort. han stod bakom högtalarna. dock fick jag bild på little steven och tim armstrong på samma bild, det är inte dåligt det heller! den andra bilden är från GP.

 
på lördagen Brucade vi på Ullevi ihop med mamma och pappa istället. mäktigt!


 
sjukt bra helg. vill ha mer festival och konsert! är fortfarande i valet och kvalet om WOW, men vi får se.
 
nu ska jag och T åka till värmland en hel vecka och bara ta det lugnt. det kan behövas efter denna helgen. plocka svamp, fiska och sånt. :) ses nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Emelie L

ser ju svingött ut. wow kommer bli så himla bra, är sjukt pepp. skaffa biljett!

2012-07-30 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0