köpaköpa

sitter mest och läser artiklar denna vecka och styr upp det ena och det andra. har rensat mitt skrivbord (alltså det verkliga) och även pärmar och mappar, och gjort detsamma på datorn. försöker även göra upp en plan för den tyska assistenten som ska komma och hjälpa mig 3 veckor i juli med start nästa vecka. skönt med extra hjälp! :) har också fått installerat fusion, windows och beckman-programmet på macen så nu är det inte så långt bort att få sitta och faktiskt äntligen analysera lite resultat. och för att det ska gå ännu enklare och bättre har jag även inhandlat en sån här:

med ett trådlöst tangentbord till. :) skoj att klicka hem grejer, haha!
 
nu ska jag skriva en att-göra-lista för assistenten. excellent. *trummar med fingrarna likt mr burns*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0