SLUTAAAA!

aargh, datorer måste alltid bråka med mig. ALLTID! det är helt sjukt. det kan verkligen aldrig gå smidigt. hoppas jag får hjälp att lösa det imorrn. jag är sur idag, och allt är windows fel. såg dessutom att baboon show ska spela på kulturkalaset (YAY!) för att nån minut senare inse att jag är bortrest just den dagen. K*KEN! det är verkligen story of my life. ibland har det ju liksom hänt att 4 olika roliga saker har hänt, inte på samma månad, inte samma vecka, utan på samma kväll såklart. och flera veckor innan och efter är det dötomt. ok, HEJ ILANDSPROBLEM. men jag är faktiskt sur.
 
dessutom är jag sur på detta, detta och detta.
 
ska nog ta en promenad ist. det är ju faktiskt sol FÖR EN GÅNGS SKULL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0