spot on...



jaaaa. iaf ett av detta påståendena kan man känna igen sig i varje dag om man är doktorand. bara så ni vet! om ni skulle få för er att doktorera... haha.

hur som helst, det är onsdag och jag har labbat en massa igen. jag tror jag ska belöna mig med något helt menlöst avsnitt av ngt helt menlöst program som jag kan hitta på ngn play-kanal. tips?

the weekend is coming up, och på fredag tror jag att jag ska ta mig lite ledigt och gå på stan och shoppa, iaf halva dagen. nästa torsdag är det ju röd dag men eftersom jag jobbar i tyskland då så tar jag lite time off på fredag ist. har inte shoppat på evigheter... jo, två tröjor på beyond retro och det fina hårnätet på fåfängans antik då. det var nog det senaste. but I need jeeeaaaans! har inte köpt jeans på nästan 3 år tror jag, except favvisarna från freddies of pinewood. men jag behöver lite VANLIGA jeans. har på känn att det kommer bli ett JÄVLA letande. som det brukar bli när det gäller jeans. gah!

för övrigt börjar det klia i färgningsfingrarna. jag har inte färgat håret på hela året, och det har vuxit ut till sin naturliga färg ungefär en tredjedel skulle jag tro. hade tänkt kanske ha det så, men nu börjar jag nog sakna mitt starkt röda hår trots allt.... jag gillade ju verkligen det! slutade mest för att det var så tjatigt att sköta om det och färga om och om och om igen hela tiden. men jag tror jag vill ha det ändå. det tog ju ändå bara ca 4-5 månader så var det ju nästan tillbaka till mig egen naturliga färg som sagt! så om man färgar det och ångrar sig igen så tar det ju inte så lång tid att få tillbaka. oh well, we´ll see...


yes? no..? YES..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0