waste of space

alltså bremerhaven. har sagt det förr och säger det igen; vilken jevvla håla. alltså, jag förstår verkligen inte vad man sysselsätter sig med här om man skulle bo här. just nu är jag ganska avundsjuk på alla där hemma som har helg och är i GBG. på tobbe som har bastat idag med polarna och nu spelar biljard på henkan. på alla som är på pustervik och ska kolla graveyard, vilket inte hade varit så dumt. det bästa jag kan göra är att kolla ytterligare ngr avsnitt av twin peaks. 
 
sen blir jag lite irriterad när jag kommer hit, för denna gången trodde jag att allt var klart för att köra igång och så är det liksom aldrig riktigt det ändå. flera dagar går för att fixa lite med och lite med det. men nu hoppas jag verkligen att vi kan köra igång micrarraysen på måndag. 
 
försöker tillfredställa mig med tanken på att det ganska snart är lön och jag kanske vill shoppa lite grejer på bästa el bastardo som har fått in hur mkt grejer som helst vid detta laget. ska kanske gå dit redan samma dag jag kommer hem från tyskland om jag orkar.
 
 
 
en annan sak jag försöker trösta mig med är att jag o tobey ska på spa 1 natt första helgen i december. 3-rätters, bada pool och basta, en ryggmassage och en frukostbuffé. mucho happy vid denna tanke. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie L

Ja skönt med helg är det ju. Den är lugn, känns skönt att samla kraft inför veckan som kommer bli rätt intensiv. Hoppas vi kan ses när du kommer hem igen.
Kram

2012-11-11 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0