stillestånd

här händer det ju inte mkt nu för tiden kan man säga... hör lite ihop med att det varit så otroligt energikrävande på jobbet på sistone. men denna vecka tog jag en paus från ön och är hemma i GBG. jag behöver det för att ladda upp lite igen! var ledig igår och besökte både frisör och tandläkare, och på kvällen var det derby-träning. sjukt skoj ihop med alla fresh meats! idag ska jag jobba lite, men även fika med ida och införskaffa lite halloween-smink. :) 
 
 
sjukt mkt folk på träningen igår! eftersom jag mest tränar på söndagar med bara den avancerade gruppen så är det inte riktigt så vant att behöva sick-sacka sig fram. :) men det var mkt skoj att träffa alla nya!
 
(bilder lånade från cherryfuck på instagram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0