bråk med bloggen

uuh. gillar inte det hära internetet så mkt ibland. bloggen såg knasig ut, angie fattar nada. men efter lite frustration och tricks ser den ut som vanligt igen. *phew* helgen var bra men lite för snabb. i fredags hade vi middag hemma hos oss med lite folk, lördagen gick åt till bröllop helt och hållet. men det var ju bara roligt såklart! vilken dag de fick. tog massa fina bilder, kommer upp när jag är tillbaks i gbg. jobbar på tjärnö i veckan. fint väder verkar det bli så ska försöka hålla mig utomhus så mkt det går. avundsjuk på tobey som fick åka till grötö idag i 3 dagar med flera st från värmlandsgänget och bara hänga, vila, fiska makrill, grilla, dricka öl och sova i en stuga... vill också! buhu. precis det jag saknat flera somrar i rad. :((((

men snart, snart ska jag få vara ledig i 3 veckor! känner att det behövs faktiskt. jag hoppas på sol, mkt bad, glass och ölhäng, kanske en tripp till värmland, en dag på liseberg samt way out west. det sistnämnda kan ju dock bli svår eftersom det tydligen sålde slut i helgen. mitt gamla uppstyrda jag som alltid är ute i god tid undrar lite "hur tänkte hon nu?". vet inte riktigt vad det är med mig för tillfället. samma hände ju innan peace and love med boende och tåg dit och hem och allt, haha. två dagar innan: "oj, tågen är visst slut."


men det löser sig. det gör det ju alltid. uppenbarligen, för både dit och hem kom vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0