besviken



ja, exakt nu egentligen skulle jag egentligen varit ombord på färjan mot tyskland. men i morse ringde de från labbet därnere och hade kommit fram till att vi inte kunde göra analyserna nu. NÄHÄ? med all denna tid som varit innan tycker man ju att de kanske kunde kommit fram till det lite tidigare och inte samma dag som jag ska åka. har dessutom planerat och grejat med hela december utifrån de planerna. t ex missar jag en konsert som jag ju trodde att jag inte kunde gå på, men nu kan gå på, men biljetterna är slut vid det här laget. sjukt segt. så nu får jag åka upp till tjärnö imorgon igen och försöka göra något vettigt av de tre sista veckorna innan året är slut. skyller väl inte på någon egentligen, men jo, det var kanske lite dålig stil trots allt. för min del är det ju faktiskt en viktig del av min avhandling. 

jaja, inget gnällande nu, finns mycket värre saker. jag ska muntra upp mig lite med att titta på bilder från sydafrika och även las vegas, för antagligen blir det ju faktiskt båda sakerna i vår. :))








tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Kattis Korv

Gud nåde er om ni gifter er i Vegas! Hör du det!

2011-12-05 @ 21:09:47
Postat av: angelica

haha! nej, det har jag redan lovat emelie och alla andra med. :) det är två helt orelaterade saker som bara råkade sammanfalla lite för nära varandra, las vegas och frieriet. :) jag vill ha riktig fest med alla mina vänner!!

2011-12-05 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0