las vegas, baby yeah!

uhh... några timmar efter förra inlägget (då en middag och en hel påse chips senare vilket jag bittert fick ångra) åkte jag på vinterkräksjuka. 3:e året i rad för mig, fattar inte. senast jag hade det var jag kanske 11 år, och sen plötsligt vid 26 ska jag börja få det igen?? knepigt. hemsk natt var det iaf. säkert minst 10 vändor till toaletten. helt utslagen efteråt. igår var det en ansträgning att bara vända sig om i sängen. fick ont i njurarna med, och det tog ett tag för mig att inse att det nog berodde på stor saltbrist.

men igår kväll kunde jag äntligen börja få i mig lite käk. 1 vit macka med lite smör, vindruvor, thé och lite salt som jag doppade fingret i o sköljde ner med vatten. har försökt dricka sån där ersättning som man kan göra på spisen med vatten, socker o salt men det är ju för himla äckligt. men saltet verkade hjälpa riktigt bra iaf. nu har jag vaknat och är faktiskt sugen på mer riktig mat, vill ha american pancakes. :) jag är iaf väldigt glad att jag fick det nu och hinner bli frisk till julafton. får verkligen hålla tummarna att inte tobbe får det nu bara.... :/

för övrigt har vi äntligen fått tummen ur, jag, ida, patrik och tobbe, och bokat resa till las vegas över påsk!! :)) så himla kul! vi fick det extremt billigt med, 11 nätter på hotell, flyg tur och retur GBG-LV, och festivalbiljetten för ca 8800 kr/pers totalt. :) t o m mindre än vad jag betalade för bara flygbiljetten till vietnam. så nu när jag mår dåligt så kan jag iaf tänka lite på det. overkligt kul!






wehoo! :)

måste börja öva på att spela kort tror jag. jag kan ingenting, haha. men en liten summa vore ju kul att spela med iaf, o kanske dryga ut reskassan lite, hehe. 

nu ska jag äta sen frukost o hoppas att jag mår ännu bättre efter det.

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0