back to reality

sååå... då var semestern och ledigheten slut. blööö. sjukt jobbigt att ta tag i sitt vanliga liv igen, efter tillfälligt 3-veckorsliv på stranden med öl för 7 kr. jäjä. sitter på botan och försöker skriva på min PhD-plan. går ok. men förhoppningsvis bättre imorrn. har för övrigt tröstshoppat lite som plåster på ledighet-slut-såren. det blev:
en sån hära tröja. har faktiskt en nästan exakt likadan men eftersom jag pajade den i tvätten så kände jag att jag inte kan leva utan en. tur att de inte är dyra.
sen detta:
fråga mig inte vad shorts ska vara bra för i januari.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha hittade du den igen tröjan? trodde inte den fanns. jag ska med börja näthandla, så jag slipper folk hehe..

2011-01-10 @ 16:24:57
Postat av: PennyDoll

japp, den finns på H&M:s hemsida, i rött också! nätshopping är hur grymt som helst, gå i affärer börjar ju mest bli ett lidande. tacka vet jag förr i tiden när man pluggade och kunde gå i affärer kl 10 på förmiddan! :P

2011-01-11 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0