årets vinterskojakt

efter förra vintern så gjorde jag mig av med de vinterskor jag hade då, vilket var ett par egentligen. de var rätt slitna och jag gillade dem inte så mkt, så jag sålde dem på tradera. tanken med detta var att när vintern kom igen så skulle jag ju bli tvungen att köpa nya vinterskor. himla smart. men nu är det ju dags och jag har ingen aning om vad jag vill ha! förutom ett par dr martens då. men det är också lättare sagt än gjort, eftersom det finns 1 miljon olika modeller och färger. sedan skulle jag vilja ha något annat med, för att variera. men vad? surfat runt lite och hittat en del fint:

fodrade/inte fodrade..? färg..? skafthöjd?

blundstone...?


kängor från karmaloop?


ok, inte vinterskor, men sjukt fina. har ju inga såna här fina retroskor att ha till alla mina fina klänningar/kjolar! kanske måste bli ett par såna... :S

men alltså. HJÄLP! ni som vet vilken stil jag har och sånt, vad 17 passar i vintersko-väg egentligen? alltid samma dilemma.

Kommentarer
Postat av: Idun

Jag tror på ett par svarta dr M. Som basparet. Sen kan du alltid köpa ett par med lite klack av lite sämre kvalitet, eller vänta nu jag har nog perfekta paret på ebay.... Återkommer :)

2011-11-06 @ 19:59:34
URL: http://Www.idunsredapple.blogspot.von
Postat av: emelie

jag håller med ida. dr martins HÅLLER, och är faktiskt värda sitt rykte. ofodrade tror jag funkar, mina har varit det och de har såpass hög sula att man kommer upp från marken = mindre kallt. dessutom kan man ha varma strumpor i isf. fast fodrat kan ju såklart ha poäng med. svarta är bra, bas bas bas.

variation håller jag med ida, ok med sämre kvalitet, men du kommer inte vilja variera :)

2011-11-07 @ 13:25:50
Postat av: Fresh Meat

Åh älskar Miss l fire överhuvudtaget och i synnerhet den senaste kollektionen som den skon är ifrån :D har tre par från andra kollektioner hemma i skohyllan.

2011-11-07 @ 22:32:55
URL: http://freshmeatchronicles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0