fear of the dark

vad mörkt det är. klockan är 17.06. var tvungen att gå ut och ta en promenad vid 15.30 för det började nästan skymma redan då. + att det har varit dimmigt hela dagen, så inte så mycket ljus, nä... jag trodde dock att en promenad skulle pigga upp men jag blev nästan bara tröttare. jag gillar inte att det ska bli vinter nu. om det hade varit t ex mörkt men fortfarande varmt, eller om det fortfarande var ljust men blev kallt så skulle det ändå vara ok. men BÅDE kallt och mörkt. uuh. känns som att någon lägger ett stort svart lock över världen, och som att man inte får luft. tur att man ska på kurs i afrika i januari iaf!

dagens "hur tänkte man här?":
hahaha!

för övrigt har vi filmkväll varje dag här uppe nu. bara massa bra filmer. i måndags = black swan, tisdags = inglorious basterds, idag = natural born killers. nu kommer ni vilja slå mig.... men jag har faktiskt inte sett dagens film innan (say woot?!), så det ska bli sjukt najs. jag tror jag kommer älska den.

movie of the day

aja, nu blir det back to work en stund, sedan quorngryta med curry, mango chutney och ris. arrivederci! (med amerikansk brytning ala aldo the apache)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0