gratisfynd = extra bra fynd

häromhelgen hade vi föreningsdag på gården och folk slängde grejer de inte ville ha längre. gissa vad vi hittade? en perfekt ny(gammal) vardagsrumslampa, tjoho!

gratis är gott! :)

för övrigt (kanske redan nämnt detta?) så släpps snart en alldeles ny tidning som nog är helt perfekt för oss med vintage/retro/burlesk/rockabilly-fascination! det är fina tifa deleone som har skapat den så förväntningarna är höga. ;) hennes fina blogg hittar ni här.


tidningen min budoir som släpps när som helst!

idag har jag jagat skor. jag har bestämt mig för att definitivt köpa ett par dr martens, 10-håls, utan foder, svarta. men idag upptäckte jag nästa problem... jag behöver, efter säkert 4 provningar av olika storlekar, stl 37,5 (damn, you feeeet), och självklart verkar det bara säljas hela storlekar i stan... 37 är för litet, 38 för stort. så nu får det bli att leta på nätet. kanske iofs lika bra eftersom jag tror att det går att få dem mkt billigare då. ska leta nu, vettja! god natt!

Kommentarer
Postat av: Idun

åh lampan är ju jättefin!

2011-11-08 @ 15:13:29
URL: http://www.idunsredapple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0