sjöharar och crazy ideas

är på kurs i lysekil, sista gången på taxonomikursen för mig. djurgrupperna för denna gången är mollusker och kräftdjur! idag har jag sett massa fina nakensnäckor (havssniglar typ), även kallade sjöharar:

tänk att sådant fint finns i svenska vatten, va? :)

har också ploppat upp en galen idé om att jag/vi vill åka på the rockabilly weekender, viva las vegas, i USA 5-9 april 2012. så sjuuukt roligt det vore! bilshower, dansshower, poolpartyn, massa fin vintage att handla, burleskshower, mängder med rockabillyband som spelar and the list goes ON, på ett stooort hotell med tillhörande bowlingbanor och poolområden. det är inte ens dyrt, 1 biljett = typ 800 kr. + flyg o boende o mat o allt sånt där onödigt med då. men JAG VILL!

a ticket, give me, yes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0